مهلت اصلاح اظهارنامه ارزش افزوده تا شروع مهلت دوره بعد

امکان اصلاح اظهارنامه ارزش افزوده تا شروع مهلت دوره بعد سازمان امور مالیاتی کشور درخصوص امکان اصلاح اظهارنامه ارزش افزوده تا شروع مهلت دوره بعد اعلام نمود: امکان اصلاح و ویرایش اظهارنامه ارزش افزوده هر دوره یا فصل تنها تا قبل از شروع مهلت ارسال اظهارنامه ارزش افزوده دوره جدید میسر می‌باشد. به گزارش رسانه امور مالیاتی ایران مطابق قانون مالیات بر ارزش افزوده، مودیان مالیاتی موظف به ارائه اطهارنامه مالیات بر ارزش افزوده و پرداخت مالیات و عوارض متعلق حداکثر تا 15 روز پس‌از پایان هر فصل می‌باشد. لیکن از این پس امکان ویرایش و اصلاح اظهارنامه از طریق سامانه‌های سازمان تا قبل از شروع مهلت ارسال اظهارنامه فصل بعد مقدور است. مودیان محترم جهت ارسال اظهارنامه ارزش افزوده خود این امکان را دارند که درخصوص تشخیص هزینه‌های معاف و غیر معاف و درآمدهای معاف و غیر معاف خود با کارشناسان حسابا از طریق لینک زیر تماس حاصل نمایند.

امکان اصلاح اظهارنامه ارزش افزوده تا شروع مهلت دوره بعد

سازمان امور مالیاتی کشور درخصوص امکان اصلاح اظهارنامه ارزش افزوده تا شروع مهلت دوره بعد اعلام نمود:

امکان اصلاح و ویرایش اظهارنامه ارزش افزوده هر دوره یا فصل تنها تا قبل از شروع مهلت ارسال اظهارنامه ارزش افزوده دوره جدید میسر می‌باشد.

به گزارش رسانه امور مالیاتی ایران

مطابق قانون مالیات بر ارزش افزوده، مودیان مالیاتی موظف به ارائه اطهارنامه مالیات بر ارزش افزوده و پرداخت مالیات و عوارض متعلق حداکثر تا ۱۵ روز پس‌از پایان هر فصل می‌باشد.

لیکن از این پس امکان ویرایش و اصلاح اظهارنامه از طریق سامانه‌های سازمان تا قبل از شروع مهلت ارسال اظهارنامه فصل بعد مقدور است.

مودیان محترم جهت ارسال اظهارنامه ارزش افزوده خود این امکان را دارند که درخصوص تشخیص هزینه‌های معاف و غیر معاف و درآمدهای معاف و غیر معاف خود با کارشناسان حسابا از طریق لینک زیر تماس حاصل نمایند.


کارشناسان حسابا همیشه کنار شما هستند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب