صدور صورتحساب الکترونیکی داروخانه ها

در خصوص ارسال و نحوه صدور صورتحساب الکترونیکی داروخانه ها بهتر است با مشاوران مالیاتی مشورت نموده و باتوجه به حساسیت امور مالیاتی دقت کافی را به عمل آورید. برای تماس با مشاوران مالیاتی حسابا با شماره 66127745-021 تماس بگیرید.

صدور صورتحساب الکترونیکی داروخانه ها

صدور صورتحساب الکترونیکی داروخانه ها به چه صورت است؟
جهت ارسال صورتحساب داروخانه، صورتحساب تجهیزات پزشکی، صورتحساب دامپزشکی که از اول در ماه ۱۴۰۲ اجبار شده است، ابتدا لازم است برای مودی، شرکت یا شخص حقوقی شناسه یکتا و کلید خصوصی دریافت کنید. در ادامه مراحل را گام به گام انجام دهید.

در چند مرحله زیر صورتحساب‌های خود را می‌توانید صادر فرمایید:

  1. انتخاب روش ارسال صورتحساب ( به دلیل تهیه و تنظیم زیرساخت مناسب جهت ارسال صورتحساب)
    * از طریق شرکت معتمد
    * از طریق ماژول نرم افزار حسابداری
    *ارسال از طریق نرم افزارهای واسط


    —————————————————————————————————————
    جهت کسب اطلاعات بیشتماس با حساباتر با مشاوران مالیاتی حسابا تماس بگیرید.
    —————————————————————————————————————


  2. از طریق مشورت با مشاوران مالیاتی و انتخاب بهترین روش ارسال صورتحساب الکترونیکی خود و تهیه زیرساخت‌های موردنیاز امور صدور و ارسال صورتحساب الکترونیکی

  3. برای صدور صورتحساب الکترونیکی داروخانه ها می‌بایست شناسه عمومی کالاهای مورد معامله در داروخانه اعم از درمانی، زیبایی، تجهیزات پزشکی و … را از طریق استاف آیدی یافت

  4. سپس اقدام به صدور صورتحساب الکترونیکی برای مشتریان داروخانه نمود و الگوی فروش به مصرف کننده نهایی را مورد استفاده قرار داد.

  5. با استفاده از شناسه های کالای تعریف شده و انتخاب الگوی فروش مطابق با قیمت کالاها؛ صورتحساب خود را می‌توان ثبت و تایید نمود.

  6. و در مرحله آخر پس از دریافت کد رهگیری صورتحساب را می‌توان چاپ نمود و تحویل مشتری داد.

پیش‌تر شاهد عدم ارائه فاکتور داروخانه ها به مشتریان/بیماران بوده‌ایم. اما اکنون می‌بایست بابت هر یک از مشتریان و با درنظر گرفتن فروش و دریافت به صورت نقدی و یا نسیه صورتحساب الکترونیکی صادر و به کارپوشه مالیاتی ارسال کرد.

 





دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب